Zendingen en retour(zendingen)

Afhalen

Wij bieden u de mogelijkheid aan om (zonder kosten) uw bestellingen te komen afhalen in één van onze winkels. Gelieve steeds aan te duiden in welke winkel u uw bestellingen komen ophalen. Wanneer uw bestelling klaar staat voor afhaling, zal u hierna een bericht ontvangen.

Meer informatie? Aarzel niet om ons te contacteren.

Verzending per standaard pakketdienst

Pakketten worden over het algemeen binnen 2 dagen na ontvangst van uw betaling verzonden via koerierdienst en afgeleverd met handtekening. Verzendingskosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. Het is niet mogelijk om twee apart geplaatste bestellingen samen te voegen, voor elke bestelling zullen dus verzendingskosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt bijzondere zorg besteed aan breekbare voorwerpen.

Idealiter neemt u uw pakket persoonlijk in ontvangst. Uiteraard kan ook een ander lid van uw gezin het pakket in uw naam in ontvangst nemen. 

Is er niemand aanwezig? De koerier vraagt aan één van de buren of hij/zij het pakket voor u in ontvangst wilt nemen. Indien het pakket niet kan worden geleverd, neemt de koerier het pakket terug naar het depot (distributiecentrum).
Afwezigheidsbericht: indien het pakket niet op het opgegeven leveringsadres kan worden geleverd, zal de chauffeur een afwezigheidsbericht achterlaten. Op dit bericht vindt u belangrijke informatie terug zoals de naam van uw buur of info over het depot.

Indien uw bestelling buiten formaat valt of wij genoodzaakt zijn meerdere pakketten samen te stellen, zullen deze ook doorgefactureerd worden bij bestellingen < 350 EUR.

Specifieke artikels kunnen niet via koerierdienst geleverd worden en kunnen uitsluitend afgehaald worden door de klant of levering door AGRO P.E.S.

Indien dit pictogram bij het product op de website vermeld wordt, kan deze uitsluitend geleverd worden door AGRO P.E.S.

Leveren door AGRO P.E.S. 

Leveringen worden standaard uitgevoerd binnen de 1-10 werkdagen, behoudens uitzonderingen.
Wij nemen vooraf telefonisch met u contact op en stemmen vervolgens samen de levertermijn met u af.

Indien de levertermijn langer is dan de standaardtermijn, zal u hierover gecontacteerd worden.

Onze leveringen worden gegroepeerd, in functie van de regio.  Op die manier proberen we onze leveringen zo optimaal mogelijk door te voeren.

Wij doen ons uiterste best om de goederen ongeschonden aan te leveren.  Mocht dit buiten onze wil om niet het geval zijn, doen wij er alles aan om de nodige maatregelen te treffen en deze retour te nemen.